dinsdag 12 november 2019

Patroon kleurenmonsters haken

HAAKPATROON KLEURENMONSTER

WAT HEB JE NODIG:
- 2 bolletjes katoen per monster voor haaknaald 2,5 in de desgewenste kleuren.Ik heb mijn wol gekocht bij de boekenvoordeel
- Haaknaald 2,5
- Vulling
- stukje wit vilt voor ogen en tanden
- stukje zwart vilt voor wenkbrauwen en pupil
- naald
- restje zwart katoen voor de mond
- textiellijm die doorzichtig opdroogt
- tandenstoker voor het borduren van de mond
- naalden om je haakwerk vast te zetten voordat je het vast naait.

KLEURENMONSTER HAKEN
We beginnen met een lossenketting waar we omheen haken zodat er een ovale bodem onstaat. Gebruik een steekmarkeerder of draadje in een andere kleur om de toeren bij te houden. Het kan zijn dat je haakwerk wat gaat draaien maar als je verder haakt komt dat helemaal goed.

Haak een lossenketting van 27 lossen
  1. 2v in de 2e losse vanaf de haaknaald, 24v, 4v in de laatste losse van de lossenketting. Nu haken we door aan de andere kant van de lossenketting, 24v, 2v in de laatste losse. Nu zou je total 56 vasten moeten hebben (56v)
  2. 1v, 2v in de volgende steek, 24v, 2v in de volgende steek, 2v, 2v in de volgende steek, 24v, 2v in de volgende steek, 1v. (60v)
  3. 2v, 2v in de volgende steek, 24v, 2v in volgende steek, 4v, 2v in volgende steek, 24v, 2v in volgende steek, 2v. (64v)
  4. 3v, 2v in de volgende steek, 24v, 2v in de volgende steek, 6v, 2v in de volgende steek, 24v, 2v in de volgende steek, 3v. (68v) Nu heb je de ovale onderkant af.
  5. 68v alleen door de achterste lussen (68v)
  6. t/m 40. 68v

Nu gaan we de hoorntjes haken.

41. 18v, 1 losse, 48v overslaan, 2v (21v)
42. t/m 44. 21v
45. 5v, 2v samenhaken, herhalen (18v)
46. 4v, 2v samenhaken, herhalen (14v)
47. 3v, 2v samenhaken, herhalen (11v)
48. 2v, 2v samenhaken, herhalen (8v)
49. 1v, 2v samenhaken, herhalen (6v)

Afhechten en je draad door de overgebleven 6 steken halen en je draad wegwerken.

Nu is de linker hoorn af. Draai je monster om zodat deze hoorn aan de rechterkant zit. Tel vanaf de hoorn 14 steken van toer 40. In de 15e steek bevestig je een nieuwe draad.
41. 20v, 1 losse
42. t/m 44. 21v
45. 5v, 2v samenhaken, herhalen (18v)
46. 4v, 2v samenhaken, herhalen (14v)
47. 3v, 2v samenhaken, herhalen (11v)
48. 2v, 2v samenhaken, herhalen (8v)
49. 1v, 2v samenhaken, herhalen (6v)

Afhechten en je draad door de overgebleven 6 steken halen en je draad wegwerken.

Nu heb je 2 hoorntjes met daartussen een gat.Vul het monster stevig op. Doe ook vulling in de hoorntjes. Naai nu de 14 steken die tussen de hoorntjes zitten dicht. Let op: neem alleen de achterste lussen. De voorste lussen hebben we nodig om de haren te haken.

Knip van het vilt de ogen, tanden en de wenkbrauwen en naai de mond. Voor tips bij het borduren van de mond: https://www.marrotdesign.nl/product/tutorial-mondje-maken.html
Ik gebruikte  hiervoor een textiellijm die doorzichtig opdroogt.

Nu haken we aan de bovenkant en onderkant van het monster de haren. Haak picots om kleine driehoekjes te creëren. Gebruik hiervoor de voorste lussen van toer 5 en toer 40.
Een picot haak je als volgt: (https://www.blijmetdraadjes.nl/2011/06/10/picots-haken/  picot 5)
1v, *4 losse, 1v in 2e losse vanaf haaknaald, 1 half stokje in de volgende losse, 2 stokjes in de volgende losse, sla 2 steken van de haakwerk over en haak in de 3e steek een hv om de picot vast te zetten aan je haakwerk. Haak 2 hv* en herhaal de stappen tussen de *.

Tussen de hoorntjes heb ik gekozen voor 3 picots en aan de onderkant (alleen de voorkant van het monster) 8 picots. Laat een lange draad over en zet de picots aan de achterkant met een paar steekjes vast in het monster. Zo blijven de picots mooier rechtop staan.

ARMEN HAKEN 2x
1. Magische ring met 6v (6v)
2, 2v in elke steek (12v)
3. 1v, 2v in de volgende steek, herhalen (18v)
4. 2v, 2v in de volgende steek, herhalen (24v)
5 t/m 10. 24v
11. 2v, 2v samenhaken, herhalen (18v)
12 t/m 34. 18v

Afhechten en een lange draad overhouden. Vul de arm stevig op en naai de arm ter hoogte van de ogen aan je monster vast.

DUIM HAKEN 2x
1. Magisge ring met 6v (6v)
2 t/m 4. 6v

Afhechten en draad overhouden
Naai de duim zonder vulling vast aan de binnenkant van de arm ter hoogte van toer 7 en 8.

VOETEN HAKEN2x
1. Magische ring met 6v (6v)
2. 2v in elke steek (12v)
3. 1v, 2v in de volgende steek, herhalen (18v)
4 t/m 18. 18v
19. 1v, 2v samenhaken, herhalen (12v)
20. 2v samenhaken, herhalen (6v)

Afhechten, de draad door de overgebleven 6 steken halen en draad wegwerken.

BEEN HAKEN 2x
Haak 18 losse. Ga verder met haken in de 18e losse vanaf de haaknaald zodat je een ring krijgt.
1 t/m 7. 18 v.
8. 1v, 2v samenhaken, herhalen (12v)

Afhechten en een lange draad overhouden.
Naai de benen vast aan de voeten. Vul het been op en naai deze aan je monster.

86 opmerkingen:

  1. Oh, die is leuk! Ik zet de link op Pinterest, oké? Dan vind ik hem snel terug als ik hem nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LENINGAANBIEDING VAN NOVELTY FINANCE"
      Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

      Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

      Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

      Voor vragen/vragen? - (Stuur een mail naar noveltyfinances@gmail.com of Bel / WhatsApp via: +447915601531)

      We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

      Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 15 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

      Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
      E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) OF
      bel en schrijf ons op WhatsApp via: +447915601531

      We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

      Verwijderen
  2. Schatjes, stuk voor stuk.
    En juist zo bij elkaar, in al die kleuren, maakt het toch een heel vrolijk monsterlijk geheel😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn leuk! Ik heb net aan mijn dochter gevraagd of ze die figuurtjes wil. Ze is als 40-jarige begonnen met een opleiding van kleuterleidster en die monstertjes lijken me leuk in een klas. En anders ... ze zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Chantal, wat lief dat je dat wil doen. Knap dat ze begonnen is met de pabo. Ik moet nog beginnen en ben dan 40 als ik klaar ben. Ik wens haar succes en jou met haken. Groetjes Jessica

      Verwijderen
    2. Oi boa noite sou aqui do Brasil estou vendo seu trabalho pela primeira vez e achei lindo, maravilhoso,eu não tenho blogs,gostaria de saber se a Sr tem vídeo desse seu trabalho em outro lugar,tipo YouTube?

      Verwijderen
  4. Oh....deze komen zeker op mijn to do.lijst!! Ik ga voor sinterklaas bolletjes vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben aan het haken begonnen van deze mooie monsters maar kan het zijn dat er iets ontbreekt aan de beschrijving voor het haken van de voet ? vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee je hebt de voet en het been, die naai je aan elkaar

      Verwijderen
    2. Je moet de voet toch ook opvullen? Dat staat niet in de beschrijving.

      Verwijderen
  6. Wauw super leuk! Ik ben er alvast aan begonnen! Juist de oortjes vind ik heel moeilijk, de uitleg snap ik niet zo goed :(
    Kan je me eventueel eens uitleggen hoe het moet?
    Met vriendelijke groeten,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Laura, wat snap je niet? Je haakt bij de oortjes niet de hele toer maar slaat veel tussenliggende steken over waardoor je een kleinere toer krijgt en het oortje ontstaat.

      Verwijderen
    2. Het is me gelukt! Ik had de eerste keer gewoon meer steken per toer dan nodig! ;)

      Verwijderen
  7. Hallo, ik heb problemen met het been! Als ik in een ronde haak heb ik 2 x 18 steken. Is het de bedoeling dat ik gewoon terugkeer en niet rond haak? Maar dan krijg ik een lapje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoe groot zijn die monstertjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De benen hoeven die niet opgevuld worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan je me eventueel eens uitleggen hoe het moet?

    UPLAY365

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, zou je me kunnen zeggen welke kleurnamen jij hebt gebruikt van het Grundl garen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai! Waar heb je het multicolor monstertje mee gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het patroon voor de oortjes niet. Waar moet ik beginnen? Er staat dat je 48 v over moet slaan en dan nogb2 vasten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag ik vragen hoe je de oogjes en mondjes op het kleuren monster hebt gemaakt. Ik krijg alleen niet mooi rond wordt bij mij vierkant. Hoe duur je het erop alvast bedankt gr. Anneke. Is het nog gelukt met de oortjes?

      Verwijderen
  14. Hallo, ben ook bezig met de kleurmonsters. Hoe krijg je de mondjes en ogen er zo mooi op.borduren? Alvast bedankt. Gr. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, momenteel ben ik bezig met het haken van de hoorntjes, maar dit wil niet lukken. Wat betekent het herhalen precies? ( alles of enkel samenhaken) Alvast bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb herhaald wat er stond. Dus bijvoorbeeld 5 vasten en dan twee vasten samen haken. En dan weer 5 v en twee v samen haken enz tot je de rij af hebt.

      Verwijderen
  16. Bij regel 5 staat dat je alleen in de achterste lus moet steken. Geldt dat alleen voor regel 5 of voor het hele monster? Gr Miran

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe groot worden deze monstertjes ongeveer.? En heb je de multi kleur ook bij de boekevoordeel gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, is er een sjabloontje voor de wenkbrauwen? Of knip je die uit de losse pols?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ook katoen gekocht bij Boekenvoordeel. Komen jullie toe met 2 bolletjes van 50gr?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij de hoorntjes kom ik niet aan 14 maar aan 15 vasten bij toer 46.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, er wordt 3 steken geminderd per toer, dus je mindert van 18-15-12-9-6. Foutje in het patroon dus.

      Verwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, het zijn hele leuke monstertjes. Ben er aan begonnen voor in mijn klasje. Maar ik snap niet goed hoe ik de hoorntjes moet maken. Als ik 48 v oversla, dan krijg ik een kleine ring en als ik dan verder doe, krijg ik een rare teut op een vreemde plaats. Kan je het verduidelijken hoe de hoorntjes moeten? Of eventueel met filmpje of foto’s?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon klopt hier mijn inziens niet helemaal. Ik heb toer 41 als volgt gedaan: 10v, 1 losse, 10v. Dan komt het hoorntje wel op de juiste plek.

      Verwijderen
  24. Super gelukt dank je voor de uitleg Zijn heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moeten de voeten niet opgevuld worden vsn de kleurenmonsters

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for your idea!! it's beautiful and looks easy.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo,Die Monsterchen sind so toll.Aber wie wird Reihe 6 gehäkelt?
    t/m 40. 68v ? Leider verstehe ich dies nicht. Bin noch Häkelanfängerin.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Heeft u een Instant Loan (Whats App)-nummer nodig: +46769618757 stuur ons een e-mail nu hebben we een lening voor u remy.credit111@gmail.com van 2.000 euro tot 50.000.000.00 euro zonder onderpand en ontvang een vrijblijvende leninggoedkeuring. We verwelkomen de kans om u te laten zien hoe effectief we zijn in het helpen van onze klanten om het geld te krijgen dat ze nodig hebben om te slagen. Onze professionele medewerkers zijn beschikbaar voor een gratis consult. Bij het legitieme bedrijf Pvt van Patiala, neem nu contact met ons op 2% rente, zowel op lange als op korte termijn in contanten, antwoord ons (Whats App) nummer: +46769618757 e-mail ons nu hebben we een lening voor u remy.credit111@gmail.com
    meneer Remy..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten. Whatsapp: (+447883246472) E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goede dag, ik ben nu super blij omdat ik zojuist mijn lening van € 69.000 heb ontvangen van dit goede bedrijf - LAPO. Doe er goed aan om contact met hen op te nemen als u een snelle lening nodig heeft. Neem nu contact met hen op via deze e-mail: (lapofunding960@gmail.com) of WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  32. LENINGAANBIEDING VAN NOVELTY FINANCE"
    Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

    Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

    Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Voor vragen/vragen? - (Stuur een mail naar noveltyfinances@gmail.com of Bel / WhatsApp via: +447915601531)

    We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 15 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) OF
    bel en schrijf ons op WhatsApp via: +447915601531

    We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil LAPO MICRO FINANCE hartelijk bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij dat ik LAPO vandaag heb ontmoet, neem contact met hen op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder te verliezen, laat het de heer Anderson nu weten Whatsapp (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zit u in financiële moeilijkheden? ZO JA! Neem contact op met Hobelman Finance and Mortgages Limited® Voor kleine en grote leningen. We bieden allerlei soorten leningen om aan uw financiële behoeften te voldoen tegen een lage rente van 2%. Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: hobelmanfinance@gmail.com en uw samenwerking met ons zal een goede ervaring zijn. Ons krediet staat open voor iedereen, ongeacht nationaliteit.

    https://hobelmanfinance346789211.wordpress.com/
    Neem contact met ons op via e-mail: hobelmanfinance@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijk geld? Zakelijk geld? Hypotheek geld? Bedrijfsgeld? Landbouw- en projectfinanciering? Wij geven geld uit tegen 2% rente! Contactpersoon: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende geldaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lord Bubuza is als een God op aarde, ik heb de reden gezien en ervaren waarom mensen hem een God op aarde noemen, ik heb nooit geloofd dat mannen zoals hij bestonden. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211 om een loterij te winnen na het lezen van verschillende getuigenissen op internet over hoe hij loterijwinst voorspelde en winnende nummers aan mensen gaf om te spelen en ze wonnen. Hij antwoordde en zei dat hij een spreuk zou uitspreken om mijn winst te voorspellen, ik gaf zijn vereisten en deed wat hij opdroeg. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me wat cijfers en een loterijwebsite waar ik het loterijspel kon spelen. Nadat ik had gespeeld zoals hij had opgedragen, won ik $781.999.000 Euro. Deze man heeft mijn leven mooi gemaakt met zijn winnende lotnummer. Ik heb mezelf gezworen dat ik zal getuigen van zijn wonderbaarlijke betovering om mij miljonair te maken. Neem contact op met lord Bubuza via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Getuigenis van een serieuze lening die is gekocht, hartelijk dank, mijnheer Peterson, voor uw lening van 45.000 euro die u mij heeft verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om mij heen die een lening of financiering nodig hebben. Ik ben blij met de lening die je me hebt gegeven. Aarzel niet, als u een lening en een echte juridische geldschieter nodig heeft, neem dan nu contact met hem op en ontvang uw lening via:

    E-mail: peterhelps01@outlook.com

    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heb je een lening nodig? persoonlijke leningen? zakelijke leningen? Kerst tegoed? hypotheken? Landbouw- en projectfinanciering? Wij geven alle soorten kredieten met 2% rente! E-mailadres voor contact: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende lening aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo daar, als een nieuweling in crypto-valutahandel, verloor ik veel geld door alleen op de markt te navigeren. In mijn zoektocht naar een echte en vertrouwde handelaar, kwam ik Anderson Johnny tegen die me begeleidde en hielp om zoveel winst te maken tot een bedrag van $ 40.000. Ik deed mijn eerste investering met $ 1.000 en behaalde een ROI van $ 9.400 in minder dan 8 dagen. U kunt contact opnemen met deze deskundige handelaar via e-mail tdameritrade077@gmail.com of op WhatsApp +447883246472 en wees klaar om uw eigen getuigenis te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijke leningen? Zakelijke leningen? Hypotheekleningen? Bedrijfsleningen? Landbouw- en projectfinanciering? Wij verstrekken leningen tegen 2% rente! Contactpersoon: (dakany.endre@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.Whatsapp: (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Krediet nodig? persoonlijke leningen? zakelijke leningen? kerst lening? hypotheken? landbouw- en projectfinanciering? wij geven allerlei soorten leningen met 2% rente! Contact email; (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende leningaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Goede dag,

    Ik verzoek u allen die een lening nodig hebben dringend om contact op te nemen met Mr. Jerry Jones. Hij is inderdaad een legitieme geldschieter, waarvan ik zeg dat het de beste geldschieter ter wereld is omdat hij me vandaag $ 33.000 heeft gegeven om mijn schulden en rekeningen af ​​te betalen.

    Ik ben erg blij vandaag en ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om u te adviseren vriendelijk een lening aan te vragen bij Jerry Jones Financial Investments Ltd per e-mail: jerryjonesfinancialinvestments@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. do you provide this in other languages, looking for an english version
    thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Zoekt u fondsen om kredieten en schulden of zakelijke leningen af te betalen?
    { jameskelvine28@gmail.com }. Dan is James Kelvin Loan Firm:
    het antwoord. We bieden alle soorten leningen, we verstrekken leningen met An
    uitstaande rente Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via
    E-mail: {jameskelvine28@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Goede dag kan dit niet allemaal voor mezelf houden. Mijnheer Anderson, help me om wekelijks $ 2500 te verdienen met cryptocurrency-handel, neem contact met hem op via whatsapp +1(252)285-2093

    BeantwoordenVerwijderen
  48. WELKOM BIJ PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com het is ons doel om uitstekende professionele service te bieden.

    Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heb je een lening nodig om een ​​leuke Small Scale en medium business te starten? Heeft u een lage credit score en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaallening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen ?.

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een handomdraai te krijgen wat u nodig hebt. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijkse uitgaven te verlichten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken - van vakanties, tot onderwijs, tot unieke aankopen

    We bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: persoonlijke leningen, schuldenconsolidatieleningen, bedrijfsleningen, opleidingsleningen, hypothecaire lening, ongedekte lening, hypothecaire leningen, betaaldagofficieren, studieleningen, commerciële leningen, autoleningen, investeringsleningen, Ontwikkelingsleningen, Acquisitieleningen, Bouwleningen, met een lage rente van 2% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw familie en bezit uw droomhuis ook met ons algemene uitleenschema.

    WIJ BIEDEN ALLE SOORT LENINGEN AAN - WENST VOOR BETAALBARE LENINGEN.

    Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie;

    BORROFOURGEGEVENS

    1) Volledige namen:
    2): Land
    3) Adres:
    4) Staat:
    5) Geslacht:
    6) Burgerlijke staat:
    7) Beroep:
    8) Telefoonnummer:
    9) Maandelijks inkomen:
    10) Volgende van Kin:
    11) Lening vereist:
    12) Leentijd:
    13) Doel van de lening:
    14) Specifieke datum waarop u de lening nodig hebt:

    Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening.
    Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Hoogachtend,
    Mevr. Patricia Kingsman
    patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    We kijken er naar uit om zo snel mogelijk van je te horen

    Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme kredietverstrekker van 2022 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft, we bieden vanaf € 500.000,00 en € 5.000.000,00 en we verstrekken ook leningen in euro daarboven, dus als je hulp nodig hebt stuur ons alstublieft een e-mail op:patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com bij interesse

    E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Bent u een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u een lening nodig om een ​​mooi Kleinschalig en Middelgroot bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaalkrediet te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een oogwenk te krijgen wat u nodig heeft. Verlaag uw betalingen om uw maandelijkse belasting te verlichten
    onkosten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken, van vakanties tot onderwijs en unieke aankopen. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Wij bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: bedrijfsplanning, commerciële en ontwikkelingsfinanciering, onroerend goed en hypotheken, schuldenconsolidatieleningen, zakelijke leningen, particuliere leningen, woningherfinancieringsleningen met een lage rente van 2,00% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw gezin en bezit ook uw droomhuis met onze algemene leningsregeling. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Schrijf ons alstublieft terug met de informatie over de lening;
    - Volledige naam:
    - Leningbedrag nodig:
    - Duur van de lening:
    - Doel van de lening:
    - Stad land:
    - Telefoon:
    - Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijf ons dan alstublieft met de leningvereiste. Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Hoogachtend,
    Mevrouw Patricia Kingsman

    We kijken ernaar uit om zo snel mogelijk van u te horen

    Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Alle dank aan Patricia Kingsman voor het helpen van mij met mijn lening nadat ik 6 keer ben opgelicht door neppe mensen die clams worden om geldschieters te worden.

    Mijn naam is Thomas Liam Max, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Den Haag. Een maand geleden was ik op zoek naar een online lening en ik zag verschillende kredietverstrekkers op internet en met wat valse getuigenissen en ik solliciteerde van hen en alles wat ik kreeg was oplichters, ik solliciteerde meer dan 6 bedrijven en ik werd helemaal bedrogen. Dus ik gaf de hoop op totdat ik besloot om opnieuw te controleren of ik hulp zou vinden terwijl ik aan het zoeken was en ik vestigde me op zoek naar een legitieme leningmaatschappij.Ik vond dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman-leningmaatschappij.Ik zag veel getuigenissen waar mensen commentaar op gaven haar, maar omdat ik vals werd bedrogen, dacht ik dat het een oplichterij was, maar ik deed wat mij werd gevraagd en ik wachtte op mijn lening en mevrouw Patricia Kingsman vertelde me in minder dan 8 uur dat je veilig bij mijn lening was, ik geloofde het niet want ik dacht dat het ook een oplichterij was, dus die dag was het nacht in Nederland en ik sliep 's ochtends uit het nest toen ik wakker werd kreeg ik een melding van mijn bank dat er geld op mijn rekening stond en belde ik meteen mijn bank om te bevestigen en de bankmanager vertelde me dat ik onmiddellijk naar de bank moest komen en ik ging meteen toen de bank werd geopend toen de bankmanager mijn rekening controleerde, zagen we een bedrag van 135.000,00 euro en ik vertelde mijn manager dat ik online een lening had aangevraagd en mijn bank manager was geschokt als er wa is nog steeds een echt en legitiem leenbedrijf online ik ben zo blij allemaal dankzij Patricia Kingsman ik besloot om op het internet te schrijven omdat ik andere mensen het zag doen en over dit bedrijf te getuigen, daarom post ik dit bericht online aan iedereen die dat nodig heeft een lening, zelfs als u eerder bent bedrogen, solliciteer bij dit bedrijf en wees gerust dat dit bedrijf u niet zal teleurstellen. Met vriendelijke groet aan iedereen die mijn bericht leest en u kunt contact opnemen met dit bedrijf via mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, ze gebruiken ook Whatsapp, het nummer is +39 351-276-8209. Nogmaals mijn groeten aan iedereen die mijn bericht leest en ik bid dat je gelukkig bent zoals ik nu ben met dit bedrijf omdat ik meer mensen naar dit bedrijf breng om te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi everyone. My name is Sara Gielen Marie i am from Netherland i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Goede dag iedereen op deze site

    Mijn naam is Anneke Adolphe Merckx ik kom uit België en ik vertrek in de stad Brussel ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman ik had een lening nodig en ik werd voor ongeveer 2.000 euro bedrogen door valse geldschieters dus op een dag besloot ik opnieuw naar een lening te zoeken omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot om te geven het was een poging en ik vroeg een leenbedrag van 87.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie ik dacht dat het oplichterij was maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld voor mijn lening stortte, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen, ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik heb een bedrag van 87.000,00 euro op mijn bankrekening bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen met haar geweldige hulp. Dus iedereen in België of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu zelfs of er nepmensen zijn die smeken om geldschieter mevrouw Patricia Kingsman te lenen. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via WhatsApp of per post, maar ik heb via WhatsApp contact met haar opgenomen omdat het sneller gaat. Whatsapp-nummer is +39 351-276-8209 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mijn naam is Desislava Dorothee Svetlana ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Rotterdam. Ik wil deze tijd gebruiken om op internet te schrijven dat ik zojuist mijn lening van 5 miljoen euro heb ontvangen van dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman, een leningmaatschappij. Eerst geloofde ik niet wat mensen op internet zeiden, maar ik besloot om te proberen en ik 2 dagen geleden de lening aangevraagd en ik net een telefoontje van mijn bank ontving dat er 5 miljoen euro op mijn rekening stond en ik onmiddellijk een waarschuwing ontving van mijn bankbedrijf Patricia Kingsman, belde me en vroeg of ik het had ontvangen mijn lening en ik vertelde ze ja, dus ze zeiden dat ik meer mensen naar hun bedrijf moest brengen als iemand een lening nodig had, dus als je echt een lening nodig hebt, dan is dit het bedrijf om toe te passen. Ze zijn echt geweldig en ik geloof dat er nu een echt leningbedrijf dat leningen verstrekt en dat bedrijf is een lekbedrijf van Patricia Kingsman, dus als iemand van u een dringende lening nodig heeft, is het belangrijk dat dit het juiste bedrijf is om in te schrijven. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    eindelijk ben ik echt gelukkig en kan ik nu mijn eigen bedrijf starten. Nogmaals bedankt Patricia, je bent geweldig en God zegene jou en je gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Dag iedereen

    Mijn naam is Daniël Djonno ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Amsterdam. Ik ben op zoek naar een lening online en alles wat ik krijg is oplichters, maar ik vond dit lening bedrijf genaamd Patricia Kingsman lening bedrijf en ik heb mensen online getuigt over er goede daden dus ik besloot om te proberen als ik weer gelukkig zal zijn dus ik heeft een lening aangevraagd van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde mij dat binnen 12 uur mijn lening op mijn bankrekening zal staan. Vandaag zag ik dat mijn bank mij bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro is in mijn account en ik dank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, wees alsjeblieft niet opgelicht zoals ik van dit bedrijf solliciteer omdat zij het enige echte bedrijf is dat online leningen verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Thijs Liam en ik kom uit Nederland. Ik ben op internet geweest en ik heb mensen horen zeggen dat ze eerder zijn opgelicht en ik heb dringend een lening nodig, dus ik durfde geen lening aan te vragen. mensen getuigen over mevrouw Lloyds lening bedrijf dat ze daar een lening van haar hebben gekregen, ik heb nog nooit een lening aangevraagd en ik was zo bang dat ik opgelicht zou worden maar ik geloofde wat de mensen zeiden en solliciteerde van dat lening bedrijf en alles was in orde en ze vertelden me om de transfersom te sturen die gebruikt zal worden om mijn lening over te dragen toen ze me vertelden dat ik zo bang was dat het een oplichterij was dus ik ging zitten en ik dacht erover na en ik kreeg ze terug en vertelde ze dat ik Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar mevrouw Patricia Kingsman zei dat ik hen moet vertrouwen dat ze me gaan helpen, dus ik deed en stuurde de kosten die ze zeiden dat ik zou moeten sturen voor de overdracht van mijn lening. Vandaag kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat er geld is op mijn reis unt. Vandaag ben ik erg blij dat ik nog nooit ben opgelicht en heb ik mijn lening eenmaal ontvangen, dus nu ben ik blij en zullen ik en mijn familie ook gelukkig zijn, dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van dit bedrijf solliciteren zonder te worden opgelicht omdat ze echt en groot en ik bid dat God haar moet blijven gebruiken om mensen van hun leningen te helpen. haar e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    Opnieuw blijf ik Thomas Thijs Liam

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik ben een gepensioneerde bouwmanager, mijn naam is John Wallman. Na mijn pensionering begon ik het lottospel te spelen, maar winnen werd een probleem. Ik begon online onderzoek te doen toen ik zag hoe mensen getuigden over heer Bubuza, een geweldige spreukgebruiker die zo velen heeft geholpen het lottospel te winnen met zijn spreuk. Ik nam contact met hem op en vertelde hem hoe ongelukkig ik was met mijn lottospellen. Lord Bubuza zei dat hij me zou helpen het loterijspel te winnen door een spreuk uit te spreken en de juiste winnende nummers voor de loterij aan mij te onthullen, ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken. Hij gaf me de lotnummers en instrueerde me om het spel te spelen. Het was als een droom toen ik een melding kreeg van de nationale loterij-app over mijn overwinning, ik belde de telefoonnummers van de loterij en ze bevestigden me dat ik £ 1.000.000 pond had gewonnen. Ik kon mijn vreugdetranen gewoon niet bedwingen omdat ik het lottospel al heel lang zonder geluk heb betaald, maar nadat ik met het nummer Lord Bubuza me had gespeeld, werd ik miljonair. Allemaal dankzij heer Bubuza, hij is een geweldige betoveraar en getuigen over u is mijn kleine manier om u te waarderen, mijnheer. Zijn info: WhatsApp: +1 951 442 2214 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. LENINGSKANS:
    Bent u een ondernemer, industrieel, handelaar of een andere persoon?
    met financiële problemen. U wilt uw bedrijf uitbreiden, u wilt een bedrijf starten, u heeft schulden die u moet terugbetalen, dan is JAMES KELVIN LENINGBEDRIJF het antwoord op uw vragen. U heeft nu de enige persoon die u kan helpen. Het is deze man, de heer JAMES KELVIN. Neem contact met hem op via zijn e-mailadres: jameskelvine28@gmail.com, en u zult volledig tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. LENINGSKANS:
    Bent u een ondernemer, industrieel, handelaar of een andere persoon?
    met financiële problemen. U wilt uw bedrijf uitbreiden, u wilt een bedrijf starten, u heeft schulden die u moet terugbetalen, dan is JAMES KELVIN LENINGBEDRIJF het antwoord op uw vragen. U heeft nu de enige persoon die u kan helpen. Het is deze man, de heer JAMES KELVIN. Neem contact met hem op via zijn e-mailadres: jameskelvine28@gmail.com, en u zult volledig tevreden zijn.

    E-mail: jameskelvine28@gmail.com

    E-mail: jameskelvine28@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo meneer/mevrouw
    Wij bieden leningen aan van: 10.000 tot 9.500.000 € met een rentepercentage van 2%.
    Je weet dat geld lenen verboden is.
    U moet een lening krijgen, let op de gebieden waarin we dat kunnen.
    Om je te helpen:
    * Financieel
    * Bedrijfslening
    * Hypotheken
    * Investeringsleningen
    * Autoleningen
    * Schuldconsolidatie
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke leningen
    *Studenten lening
    U zoekt een project en u hebt financiering nodig, u hebt geld nodig om uw rekeningen te betalen, geld om in zaken te investeren.
    neem contact met ons op via e-mail [ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com ]

    E-mail ons via: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

    E-mail ons via: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Thanks for sharing this info. Please check this: whatsapp gold

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een beveiligde en ongedekte lening nodig? Investeringsleningen? auto leningen? Zakelijke leningen? Persoonlijke leningen? Internationale leningen. Stuur ons een e-mail als u geïnteresseerd bent. E-mail: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende lening aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Krediet nodig? persoonlijke leningen? zakelijke leningen? hypotheken? landbouw- en projectfinanciering? wij geven allerlei soorten leningen met 2% rente! Contact email; (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende leningaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wij zijn een financiële instelling gespecialiseerd in het ondersteunen van projecten, het helpen van ouderen, werklozen, hypotheken en gepensioneerden, met een rentepercentage van 3% tijdens de aflossingstermijn.

    Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen: mpantzagiota03@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. This application is a modified version of WhatsApp as yours. Once I have used this application and when it goes shut down by it's developer I downloaded this FM WhatsApp and it also an application like this which you are talking about because this application is similar to WhatsApp.
    https://installingwhatsapp.com/fm-whatsapp-apk-download-for-android/

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had opgevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +1 (689) 247-6462

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com