woensdag 13 december 2017

Kerststal haken

Ik ben zo blij dat hij op tijd af is. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. 
Voor de patronen gebruikte ik het boekje haak je eigen kerststal van Christel krukkert. Je kan het hier kopen: 

Verder heb ik yarn en color epic gebruikt. Helaas niet bijgehouden hoeveel bollen maar het waren er een hele hoop. 
Je kan deze hier kopen: 

Het is gehaakt met naald 4 en de oogjes zijn 8 mm.

Ik heb de poppen wel een beetje aangepast zodat ze een wat zachtere uitstraling kregen.












Samen met mijn vriend heb ik uit een plank mdf de kerststal delen gezaagd. De materialen om de kerststal de bekleden heb ik bij intratuin gehaald. Ik haalde er mos, beuken takjes voor het dak, schors voor de zijkanten en stro. De ster is ook van intratuin. 

De kerststal is te koop! Super leuk voor in de klas of etalage.

Voor meer informatie kan je kijken op mijn Etsy site.











18 opmerkingen:

  1. Leuk, laatst vroeg iemand op Marktplaats een gehaakte kerstal te koop.
    Misschien iets voor jou.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi! Ik ben er ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wendy, wat zonde. Wellicht dat mijn eindresultaat jou kan stimuleren om het nog af te maken. Het is echt de moeite waard

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een werk maar zo mooi! Ieder personage is netjes afgewerkt.

    Groetjes,
    Renske

    P.s. Mag ik je leuke blog aan mijn favoriete blogs toevoegen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te ha quedado precioso,gran trabajo!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerststal. Jouw figuren hebben idd een zachtere uitstraling. Mooi!
    Ik haakte ook pas een kerststal. De gehaakte figuren en stal hebben een mooi plekje in ons huis gekregen.
    Er is vast wel een liefhebber voor jouw mooie stal.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de figuren vorig jaar ook gehaakt, die van jou zijn ook heel mooi!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een klus! Ik heb het boekje ook. Ik was van plan Jozef, Maria en Jezus te maken, maar het is er nog niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi. Als mijn favo winkel weer open is ga ik gelijk beginnen voor volgend jaar. man zat al te zuchten. HAHAHA. Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    uplay365

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he key buzzword to look for is 'ATSC', which is a North American standard for digital broadcast TV.   All newer digital flat screen TVs are now required to support ATSC.  All that is required to watch free TV off the air is to connect the cable from your new antenna to the input to your TV --- where your current cable or satellite box hooks to. 안전공원

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn man van zes jaar heeft me verlaten voor een ander meisje omdat ik hem ervan beschuldig een ander meisje te hebben gezien en sindsdien probeer ik hem terug te krijgen, maar hij weigert terug te komen, hij reageerde niet op mijn telefoontje of e-mail en hij zelfs ontvriend me op face-book en ontvolg me ook op IG en hij vertelde me dat hij klaar was met mij en mijn twee kinderen, ik raakte echt in de war, ik zocht op internet naar hulp en ik zag een getuigenis van hoe een spreuk casters help hen om hun ex terug te krijgen, dus ik besloot het eens te proberen, maar ik was nog meer in de war vanwege de vele getuigenissen die ik zag, maar mijn geest zei dat ik met DR SAGURU mee moest gaan omdat ik veel onderzoek naar hem deed en ik ontdekte niets slechts aan hem, zo nam ik contact met hem op en leg ik mijn problemen aan hem uit en hij sprak een liefdesbetovering voor me uit en garandeer me 7 dagen dat mijn ex bij me terugkomt en tot mijn grootste verrassing de derde dag een geweldige wonder viel op mij en mijn ex kwam bij mij terug op de derde dag en hij smeekte me om vergeving DR.SAGURU u zijn gewoon de beste, ik zal zijn naam blijven publiceren omdat hij mijn Redder is, we zijn nu één grote, gelukkige en verenigde familie.Als je zijn hulp nodig hebt, kun je hem e-mailen Verlies de hoop niet te snel neem contact met hem op Als je zijn hulp nodig hebt je kunt hem e-mailen @ drsagurusolutions@gmail.com voor gemakkelijke en snelle communicatie, je kunt hem ook bellen of toevoegen op whats-app met dit nummer +12098373537

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vijf jaar geleden hielp heer Bubuza me om mijn ex-vriend terug te krijgen met zijn betovering en we zijn gelukkig getrouwd en hebben twee kinderen, ik wil heer Bubuza gewoon weer waarderen en ik zal hem blijven bedanken voor het helpen me de liefde van mijn leven terug te krijgen, dit de mens is een God op aarde. Vijf jaar geleden gedroeg mijn vriend, die nu mijn man is, zich misdragen, zonder reden vertelde hij me dat het uit was tussen ons, ik was diepbedroefd, ik huilde de hele nacht op zoek naar hulp. Mijn vriend vertelde me hoe heer Bubuza haar huwelijk herstelde, dus nam ik contact met hem op en hij beloofde mij ook te helpen met zijn betovering, ik deed wat hij opdroeg en ik kreeg het resultaat 16 uur nadat de betovering was uitgesproken. vergeef en accepteer hem terug. Ben je emotioneel down? Bedriegt je partner je? Neem nu contact op met lord Bubuza voor hulp via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder te verliezen, laat het de heer Anderson nu weten Whatsapp (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen