vrijdag 5 juni 2015

Cadeau huwelijk

Mijn collega gaat volgende week trouwen! We gaan een week lang iedere dag een cadeautje aan hem geven en ik kreeg de opdracht om iets voor maandag te regelen. Het mocht een kaart zijn of wens of cadeau etc. Daar hoefde ik niet zo lang over na te denken. 
Ik haakte 2 lovebirds naar het gratis patroon van http://www.crochetme.com/media/p/111197.aspx

Ik heb alleen het snaveltje gehaakt. Ik gebruikte Phildar 4 en haaknaald 3,5. Oogjes zijn maat 4,5. De vleugeltjes en hoed zijn van vilt.
Het vogelhuisje komt van de action voor €1,19. 

Love ❤️






12 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeau !!! Knap hoor!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toepasselijk cadeau waar ze vast blij mee zullen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een lief cadeautje. Leuk idee om iedere dag een cadeautje te geven.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Zal zeker gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig! Dat krijgt vast een mooi plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden! Ik vind het hoedje van de bruidegom ook erg leuk. Ik heb ze ook al eens gehaakt en ik heb toen het hoedje gehaakt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig dat koppeltje, ik zag zaterdag die leuke vogelhuisjes bij ons in de action helaas niet of ik had er meegebracht :-(
    Wat een leuk idee om je collega elke dag een cadeautje te geven deze week!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk. De mooiste en meest dierbare cadeaus zijn in mijn ogen de zelfgemaakte.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee! Ik ben benieuwd hoe u de vilten hoed zo mooi strak hebt gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat de link naar het patroon van de vogeltjes niet meer werkt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste, heb je het patroon soms nog want de site bestaat niet meer

    BeantwoordenVerwijderen