woensdag 28 juni 2017

Super Mario party!!

En dan breekt de dag aan dat je kleine baby opeens 5 jaar wordt! Op dit moment is hij Mario fan dus dat thema gebruiken we voor zijn kinderfeestje en traktatie op school. Dat laatste punt is wel een dingetje. Ik had namelijk een leuk idee alleen met 40 kinderen in de klas was het opeens iets minder leuk 😰. Maar ik zou niet Jessica zijn als ik niet gewoon voor 40 kids iets zou gaan haken. Dus dat is wat me nu bezig houdt. Ik zit op de helft dus nog even geduld.


Wel heb ik vast de uitnodigingen gemaakt voor zijn feestje. Wil je deze ook maken? Hieronder lees je hoe.

Wat heb je nodig?
- computer en kleuren printer 
- papier
- geel karton
- schaar
- lijm
- splitpennen (wibra)
- eventueel kartonnen sterren van wibra

Het is vooral de plaatjes van internet halen, deze op maat uitprinten en knippen maar. Ik gebruikte deze plaatjes:
- logo boven tekst: https://goo.gl/images/qRyQSV

Knip dan het gele karton in dezelfde maat  als het vierkante vraagteken. Leg deze delen op elkaar en maak in de hoeken 4 gaatjes. Dit kan je met een perforator doen of met een tang om gaatjes te stansen. 
Plak dan alleen de onderkant dicht en steek de splitpennen erdoor.

Knip dan de paddenstoel uit en je kaartje met tekst en plak deze aan elkaar. Even laten drogen en klaar! 






3 opmerkingen: