maandag 26 maart 2018

HAAKPATROON MUZIEKMOBIEL VLIEGTUIGJES


GRATIS HAAKPATROON MUZIEKMOBIEL VLIEGTUIGJES

 



Dit patroon mag niet worden verkocht. Mocht je mijn patroon gebruikt hebben en je werk ergens willen showen dan zou ik het fijn vinden als je er een link bijzet van mijn blog. In wil graag Soraya bedanken voor haar hulp. Het patroon van het wolkje kan je in een aparte post vinden.

 
WAT HEB JE NODIG?
Katoen garen. Ik heb in dit patroon gehaakt met Mr Cey Seafoam, Sage en Ivory.
Haaknaald 2,5 en haaknaald 2 (voor het wolkje)
Vulling
Naald
Zilveren applicatie ster 2,5 cm van Creamijn
Kale muziekmobiel (aliexpress of echtstudio)
Lint of Nylondraad
Lijmpistool
Dit patroon wordt gehaakt in spiraal dus zonder de toeren te sluiten. De steken tussen de (..) moeten meerdere keren worden gehaakt. Erachter staat hoe vaak. Helemaal achteraan staat tussen haakjes hoeveel steken de toer bevat.

 



ROMP HAKEN begin met Seafoam (dat is de lichtste groen)
1.  Magische ring met 8 vasten (8v)
2. (2v in elke vaste) 8 keer (16v)
3. (1v, 2v in de volgende vaste) 8 keer (24v)
4. 24v
5. (3v, 2v in de volgende vaste) 6 keer (30v)
6. 30v verander bij de laatste steek van kleur (in mijn voorbeeld naar Yvory (beige))
7-10 30 v
11. (8v, 2v samenhaken) 3 keer (27v)
12-13. 27v 
14. (7v, 2vsamenhaken) 3 keer (24v)
15-16. 24v
17. (6v, 2v samenhaken) 3 keer (21v)
18-19. 21v
20. (5v, 2v samenhaken) 3 keer (18v)
21-23. 18v
24. (4v, 2v samenhaken) 3 keer (15v)
25-26. 15v
27. (3v, 2v samenhaken) 3 keer (12v)
28. 12v
Vul je vliegtuig op.
29. (2v, 2v smaenhaken) 3 keer (9v)
30. (1v, 2v samenhaken) 3 keer (6v)
Zorg dat de romp stevig is opgevuld en haal de naald door de overgebleven steken en hecht af.

 




BOVENSTAART met Seafoam (lichtgroen)  (hier begin je niet met een magische ring maar met losse ketting. Vervolgens haak je er vaste in en ga je door aan de andere kant van de ketting)
1. Haak 3 losse, 2 vaste in de 2e losse vanaf je haaknaald, 1v in de volgende steek, haak nu verder aan de andere kant van de lossen ketting, 2v in de volgende vaste, 2v in de volgende vaste (7v)
2. 2v in de volgende vaste, 6v (8v)
3. 2v in de volgende vaste, 7v (9v)
4. 2v in de volgende vaste, 8v (10v)
5. (2v in de volgende vaste) 2 keer, 8v (12v)
Afhechten en een lange draad overlaten. Vouw je staart plat zodat je 1 schuine kant hebt. Je hoeft de staart niet te vullen. Naai het vast aan de bovenkant van het vliegtuig (bij de staart).
Mocht bovenstaande uitleg te moeilijk zijn dan kan je ook de zijstaart nog 1x haken en deze gebruiken als bovenstaart.

 


ZIJSTAART haak er 2, met Seafoam (lichtgroen)
1. Magische ring met 5 vaste (5v)
2. (2v in elke vaste) 5 keer (10v)
3. (4v, 2v in de volgende vaste) 2 keer (12v)
4-6. 12v
Afhechten en een lange draad overlaten. Je hoeft de staarten niet te vullen. Naai ze vast aan de zijkanten (achterkant) van het vliegtuig (bij de staart)




VLEUGELS haak er 2, in Seafoam (lichtgroen)
1. Magische ring met 6 vaste (6v)
2. (2v in elke vaste) 6 keer (12v)
3. (5v, 2v in de volgende vaste) 2 keer (14v)
4-13. 14v
Afhechten en een lange draad overlaten. Je hoeft de vleugels niet te vullen. Naai het vast aan de zijkanten van het vliegtuig






PROPELLOR in wit (hiervoor heb ik haaknaald 2 gebruikt)
1. Magische ring met 4 vaste (4v)
2. (2v in elke vaste) 4 keer (8v)
3-11. 8v
12. (2v samenhaken) 4 keer (4v)
Je hoeft de propellor niet te vullen. Haal je draad door de overgebleven 4 steken en hecht af. Naai nu de propellor vast aan de neus van je vliegtuig. 

 


SCHROEF OP DE PROPELLOR (in Sage (donkerder groen))
Magische ring met daarin 6v. Afhechten en vastnaaien of plakken in het midden van de propellor.
Ik een zilveren applicatie ster geplakt op de romp van het vliegtuig maar je kan er natuurlijk ook iets anders opplakken. Er is ook een rammelaar versie van het vliegtuig. Hiervoor kan je het patroon vinden op www.troetelsenzo.blogspot.nl




Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties. Willen jullie me jullie versies mailen? Mocht je nog vragen hebben of je vind een foutje in het patroon of je wil het vliegtuig via mij bestellen dan hoor ik het graag jessicaleegstra@gmail.com

 

 

 


 

49 opmerkingen:

  1. ben gelijk begonnen .. niet aan een mobile.. maar gewoon losse vliegtuigjes.. ik heb 3 neefjes van mijn mans zussen onder de 2 jaar.. dus tijd om er een pakje naar toe te sturen met wat leuke jongensspeelgoed !! ik ga ze van restjes maken, dus allerlei kleurtjes.. ik zal als ik ze op mijn blog zet de link naar jouw blog er bij zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super schattig patroon ben meteen begonnen.
    Mijn vraag is waar kan ik het patroon van het wolkje vinden gr fokje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beste fokje, heb je het patroon van het wolkje gevonden?

      Verwijderen
    2. Hola de la nube encontré pero de la estrella todavía no. Lo estoy haciendo para una prima que espera familia

      Verwijderen
  3. ik zal als ik ze op mijn blog zet de link naar jouw blog er bij zetten!











    ท่องเที่ยว

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe groot wordt dit vliegtuigje? Ik zou er een muziekdoosje van willen maken alleen ik heb nog nooit iets gehaakt dus ik heb er geen verstand van. Zou je me kunnen vertellen hoe ik het groter kan maken? of is dat niet nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, heeft u ook het patroon van het wolkje en de ster?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, Wat een leuk patroon waar haal ik die kralen vandaan en is dat kinderproef.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waar kan ik het patroon voor het wolkje en ster vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar kan ik het patroon wolkje en ster vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je toch leuke dingen. Maar waar vind ik het patroon van het wolkje? Ik wil het mobieltje met de vliegtuigjes gaan haken voor mijn dochter die in verwachting is van een jongentje en in augustus geboren wordt. Alvast bedankt. Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik mis het persoontje van de wolk en de ster, waar kan ik die vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ik vind de mobiel heel mooi en ben intussen al bezig. Kan ik ergens het patroon van het wolkje en de ster vinden? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, een heel leuk patroon. Ik ben van plan het ook te gaan haken voor onze kleine die in mei komt. Alleen vraag ik me af hoeveel garen je nodig hebt voor de vliegtuigjes? Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi folks, If you are confounded about picking the best mod of WhatsApp then, at that point don't have to stress over it, we are here to take care of every one of your issues about choosing the best mod of WhatsApp. Whatsapp Gold Apk is the ideal mod for your utilization.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello everyone, Are you looking for a professional trader, forex and binary manager who will help you trade and manager

    your account with good and massive amount of profit in return. you can contact Mr. Anderson for your investment plan, for

    he helped me earned 12,000usd with little investment funds. Mr Anderson you're the best trader I can recommend for anyone

    who wants to invest and trade with a genuine trader, he also helps in recovery of loss funds..you can contact him on his

    whatsapp: (+447883246472) Email: (tdameritrade077@gmail.com
    )

    I advice you shouldn't hesitate He's great.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste, is het mogelijk het patroon te krijgen van het wolke en de ster?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great posting. Thanks for sharing. Bookmark Site Completed Ufone WhatsApp Package Detail Visit Site.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The abbreviation for IMO is IMO. Imo app is found for many IOS, windows and android devices. It
    imo apk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gb whatsapp pro download Thanks for sharing this post. Keep check this related edit version of whats app great app as compare of other apps.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. topfollow app Thank you for sharing please keep posting nice articles.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mijn man heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat hij een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad om een ​​oplossing en een manier om dit te kunnen doen breng mijn man en kinderen terug en bewijs hem dat al deze dingen die hij over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkte allemaal leugens zijn, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn man nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenoot, zus uit de VS, hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Fady, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en DR Fady vertelde me dat alles goed zal komen in twee dagen over twee dagen zal mijn man voorgoed weer thuis komen en dit was precies wat er gebeurde en om deze reden zeg ik dat deze man echt is en ook iedereen kan helpen met een van de onderstaande problemen

    VERLOREN MINNAAR TERUGBRENGEN.
    HERSTEL VAN GEBROKEN HUWELIJKEN / RELATIES.
    GENEZING VAN ZIEKTEN.
    GEBED OVERWINNEN GEESTELIJKE AANVALLEN OF SLECHTE DROMEN.
    GENEZING VOOR HSV 1 EN HSV 2.
    TOTAAL VOOR INFECTIE SOA ETC.
    EEN WEEKBEHANDELING EN GENEZING VOOR HIV IS GEGARANDEERD.
    GEBED VOOR GELUKKIGE NUMMERS VOOR HET WINNEN VAN LOTTERIJEN.
    ENZOVOORT......................
    U kunt contact met hem opnemen @:www.Drfady720@gmail.com of u kunt hem WhatsAppen met dit nummer +2349039422406. 100% garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for your comment. I hope this article will help you grow/start your business!
    https://instasavess.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede dag kan dit niet allemaal voor mezelf houden. Mijnheer Anderson, help me om wekelijks $ 2500 te verdienen met cryptocurrency-handel, neem contact met hem op via whatsapp +1(252)285-2093

    BeantwoordenVerwijderen
  24. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. إذا كنت تحب واتس اب و تليجرام، فستحب نمبر بوك أيضًا ويجب عليك تحميل نمبر بوك 2022.
    يشبه هذا التطبيق الاجتماعي تطبيقات الدردشة الأخرى المألوفة لديك ، ولكنه يسمح أيضًا لجهات الاتصال الخاصة بك بالحصول على مزيد من المعلومات حول بعضهم البعض وأصدقائهم بناءً على الأرقام الموجودة على هواتفهم.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is the first time I visit your blog. I found so much interesting stuff in your blogFacebook reels video

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Much obliged to you for your remark. I trust this article will assist you withhttps://apkjar.net/call-of-duty-mobile-season-4/ your business!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hello there, You don't need to worry if you're having trouble choosing the best WhatsApp mod because we are here to help you with all of your questions in this regard. The best mod for you to use is Golden WhatsApp.
    Instander APK

    BeantwoordenVerwijderen
  30. The greatest MB WhatsApp can be downloaded. You are free to share everything you want with your loved ones.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nice Collection. Views my Collection visit Picasso App website.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This crochet pattern is a treasure trove for crafters seeking to weave melody and creativity into their projects. Follow our step-by-step instructions and indulge in the joy of creating adorable crocheted airplanes that spin and twirl, accompanied by enchanting melodies.
    dui lawyer southampton va

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Build your dream home with Bullseye Home Builders, leading Custom Home Builders in Melbourne, Australia. Exceptional craftsmanship, tailored designs, and a commitment to perfection.

    BeantwoordenVerwijderen